ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU

ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY

Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej

z siedzibą w Łodzi

 

Na podstawie art. 395 i 399 § 1 w związku z art. 402 § 3 KSH oraz art. 15zzh ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. z dnia 29 października 2021 r., Dz.U. z 2021 r. poz. 2095) w zw. z § 3a ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 31 marca 2020 r. (tj. z dnia 23 września 2021 r. Dz.U. z 2021 r. poz. 1832) w sprawie określenia innych terminów wypełniania obowiązków w zakresie ewidencji oraz w zakresie sporządzenia, zatwierdzenia, udostępnienia i przekazania do właściwego rejestru, jednostki lub organu sprawozdań lub informacji Zarząd Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 22 grudnia 2022 roku na godz. 16.00.

Zgromadzenie odbędzie się w Łodzi przy ul. Teofilowska 54/56 (91-203 Łódź).

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zgromadzenia.
  2. Wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.
  3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania ważnych uchwał.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia tajności głosowania przy wyborze Komisji Skrutacyjnej powoływanej przez Walne Zgromadzenie.
  6. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  7. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego Spółki za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej Spółki z działalności w okresie od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  9. Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu  i sprawozdania finansowego Spółki za okres za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej  z działalności za okres 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  12. Podjęcie uchwały o zatwierdzeniu skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  14. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonania przez nich obowiązków w okresie od za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  15. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej z wykonania przez nich obowiązków w okresie za okres od 01 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
  16. Wybory uzupełniające do Rady Nadzorczej.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Statutu Spółki:
  1. Zmiana § 10 ustęp 1 Statutu:

Obecne brzmienie:

  1. Spółka może wydawać akcje imienne i akcje na okaziciela. Akcje mogą być wydawane w odcinkach zbiorowych po 10 akcji.

Proponowane brzmienie:

  1. Spółka może wydawać akcje imienne lub akcje na okaziciela

 

  1. Zmiana § 16 Statutu poprzez skreślenie ustępu 11 o brzmieniu:
  1. Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych Spółki następuje na mocy uchwały Zarządu Spółki.

 

    1. Zmiana § 17 ustęp 7  Statutu poprzez dodanie nowej jednostki redakcyjnej oznaczonej literą „g”
  1. g) Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych Spółki

 

    1. Zmiana § 17 Statutu poprzez dodanie trzech nowych ustępów oznaczonych kolejno numerami  10, 11 i 12 o brzmieniu:
  1. Zarząd nie jest obowiązany do udzielenia bez wezwania Radzie Nadzorczej informacji (pisemnych i ustnych), o których mowa w art. 3801 § 1 Kodeksu Spółek Handlowych dotyczących Spółki, spółek zależnych oraz spółek powiązanych, chyba, że Rada Nadzorcza wystąpi z takim żądaniem określając ich zakres.
  2. Prawo Rady Nadzorczej do zawierania umów z doradcami Rady Nadzorczej, o którym mowa art. 3821 Kodeksu Spółek Handlowych jest wyłączone.
  3. Zawarcie przez Spółkę ze spółką dominującą, spółką zależną lub spółką powiązaną transakcji, której wartość zsumowana z wartością transakcji zawartych z tą samą spółką w okresie roku obrotowego przekracza 10% sumy aktywów spółki w rozumieniu przepisów o rachunkowości, ustalonych na podstawie ostatniego zatwierdzonego sprawozdania finansowego spółki nie wymaga zgody Rady Nadzorczej.

 

    1. Zmiana § 21 Statutu

Obecne brzmienie:

Zwyczajne Walne Zgromadzenie powinno się odbyć w ciągu pięciu miesięcy po upływie każdego roku obrotowego.

Proponowane brzmienie:

Zwyczajne Walne Zgromadzenie powinno się odbyć w ciągu sześciu miesięcy po upływie każdego roku obrotowego.

  1. Podjęcie uchwały w przedmiocie zatwierdzenia tekstu jednolitego Statutu Spółki.
  2. Zamknięcie obrad.

 

 


 

Łódź, dnia 30 listopada 2021 roku

 

ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU

ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY

Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej

z siedzibą w Łodzi

 Na podstawie art. 395 i 399 § 1 w związku z art. 402 § 3 KSH oraz art. 15zzh ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2095) w zw. z § 3a ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie określenia innych terminów wypełniania obowiązków w zakresie ewidencji oraz w zakresie sporządzenia, zatwierdzenia, udostępnienia i przekazania do właściwego rejestru, jednostki lub organu sprawozdań lub informacji (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1832) Zarząd Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 16 grudnia 2021 roku na godz. 16.00.

Zgromadzenie odbędzie się w Łodzi przy ul. Teofilowska 54/56 (91-203 Łódź).

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zgromadzenia.
  2. Wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.
  3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania ważnych uchwał.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia tajności głosowania przy wyborze Komisji Skrutacyjnej powoływanej przez Walne Zgromadzenie.
  6. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  7. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego Spółki za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej Spółki z działalności w okresie od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  9. Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu i sprawozdania finansowego Spółki za okres za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za okres 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  12. Podjęcie uchwały o zatwierdzeniu skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  14. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonania przez nich obowiązków w okresie od za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  15. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej z wykonania przez nich obowiązków w okresie za okres od 01 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
  16. Podjęcie uchwały w przedmiocie wyboru podmiotu uprawnionego, z którym zostanie zawarta umowa o prowadzenie rejestru akcjonariuszy Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” S.A. z siedzibą w Łodzi.
  17. Zamknięcie obrad.

 

 

Łódź, dnia 30 listopada 2020 roku

 

ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU

ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA AKCJONARIUSZY

Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi

 

Na podstawie art. 395 i 399 § 1 w związku z art. 402 § 3 KSH oraz art. 15zzh ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jedn. z dnia 16 października 2020 r. ; Dz.U. z 2020 r. poz. 1842) Zarząd Zakładów Chemicznych „ORGANIKA” Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 18 grudnia 2020 roku na godz. 1700.

Zgromadzenie odbędzie się w biurze Spółki „ORGANIKA – CAR” S.A.  w Łodzi (91-203), przy ul. Teofilowskiej 54/56.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zgromadzenia.
  2. Wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.
  3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania ważnych uchwał.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia tajności głosowania przy wyborze Komisji Skrutacyjnej powoływanej przez Walne Zgromadzenie.
  5. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  6. Przyjęcie porządku obrad.
  7. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego Spółki za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej Spółki z działalności w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  9. Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu i sprawozdania finansowego Spółki za okres za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za okres 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  12. Podjęcie uchwały o zatwierdzeniu skonsolidowanego sprawozdania Zarządu i skonsolidowanego sprawozdania finansowego za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  14. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonania przez nich obowiązków w okresie od za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  15. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej z wykonania przez nich obowiązków w okresie za okres od 01 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za okres od 01 kwietnia 2014 roku do 31 marca 2015 roku.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za okres od 01 kwietnia 2015 roku do 31 marca 2016 roku.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za okres od 01 kwietnia 2017 roku do 31 marca 2018 roku.
  19. Wybory do Rady Nadzorczej.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Spółki w zakresie:
    I) § 5przez dodanie do przedmiotu działania Spółki działalności usługowej związanej z administracyjną obsługą biura [PKD 82.11.Z]

Obecne brzmienie § 5 Statutu Spółki:

Przedmiotem działania Spółki jest:

  1. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów nieorganicznych [PKD 20.13.Z]
  2. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych [PKD 20.14.Z]
  3. Wytwarzanie i przetwarzanie koksu [PKD 19.10.Z]
  4. Produkcja gazów technicznych [PKD 20.11 .Z]
  5. Produkcja nawozów i związków azotowych [PKD 20.15.Z]
  6. Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne [PKD 38.21.Z]
  7. Produkcja pestycydów i pozostałych środków agrochemicznych [PKD 20.20.Z]
  8. Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 20.59.Z]
  9. Produkcja elementów elektronicznych [PKD 26.11 .Z]
  10. Produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych [PKD 20.16.Z]
  11. Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych [PKD 22.21 .Z]
  12. Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia [PKD 33.19.Z]
  13. Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia [PKD 33.20.Z]
  14. Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych [PKD 22.29.Z]
  15. Produkcja sprzętu instalacyjnego [PKD 27.33.Z]
  16. Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 32.99.Z]
  17. Produkcja mydlą i detergentów, środków myjących i czyszczących [PKD 20.41 .Z]
  18. Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych [PKD 20.42.Z]
  19. Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych [PKD 22.22.Z]
  20. Produkcja opakowań drewnianych [PKD 16.24.Z]
  21. Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury [PKD 17.21.Z]
  22. Produkcja pojemników metalowych [PKD 25.91.Z]
  23. Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych [PKD 33.11.Z]
  24. Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia [PKD 33.20.Z]
  25. Handel hurtowy z wyłączeniem handlu samochodowymi [PKD 46]
  26. Handel detaliczny z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi [PKD 47]
  27. Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie [PKD 46.1]
  28. Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych [PKD 52.24.C]
  29. Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych [PKD 52.10.A]
  30. Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów [PKD 52.10.B]
  31. Działalność związana z pakowaniem [PKD 82.92.Z]
  32. Badanie rynku i opinii publicznej [PKD 73.20.Z]
  33. Działalność agencji reklamowych [PKD 73.11 .Z]
  34. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji [PKD 73.12 A]
  35. Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych [PKD 73.12.B]
  36. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) [PKD 73.12.C]
  37. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach [PKD73.12.D]
  38. Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów [PKD 82.30.Z]
  39. Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja [PKD 70.21.Z]
  40. Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania [PKD 70.22.Z]
  41. Działalność rachunkowo księgowa; doradztwo podatkowe [PKD 69.20.Z]
  42. Działalność holdingów finansowych [PKD 64.20.Z]
  43. Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych [PKD 70.10.Z]
  44. Działalność prawnicza [PKD 69.10.Z]
  45. Działalność trustów, funduszów i podobnych instytucji finansowych [PKD 64.30.Z]
  46. Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych [PKD 64.99.Z]
  47. Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych [PKD 66.12.Z]
  48. Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych [PKD 66.19.Z]
  49. Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi [PKD 68.20.Z]
  50. Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych [PKD 72.19.Z]
  51. Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców [PKD 38]
  52. Badania i analizy związane z jakością żywności [PKD 71.20.A]
  53. Pozostałe badania i analizy techniczne [PKD 71.20.B]
  54. Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych [PKD 35.30.Z]
  55. Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym [PKD 35.22.Z]
  56. Handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym [PKD 35.23.Z]
  57. Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych [PKD 59.20.Z]
  58. Pozostała    działalność    usługowa    w    zakresie    informacji,    gdzie    indziej niesklasyfikowana [PKD 63.99.Z]
  59. Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania [PKD 74.10.Z]
  60. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 74.90.Z]
  61. Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim [PKD 77.40.Z]
  62. Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe [PKD 82.91.Z]
  63. Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 82.99.Z]
  64. Wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej [PKD 19.20.Z]
  65. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych [PKD 20.14.Z]

Poszczególne rodzaje działalności Spółka może uruchamiać stopniowo. Może też zawieszać prowadzenie rozpoczętych rodzajów działalności. O podjęciu lub zawieszeniu poszczególnych rodzajów działalności decyduje zarząd.

Proponowane brzmienie § 5 Statutu Spółki:

Przedmiotem pozostałej działalności Spółki jest:

  1. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów nieorganicznych [PKD 20.13.Z]
  2. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych [PKD 20.14.Z]
  3. Wytwarzanie i przetwarzanie koksu [PKD 19.10.Z]
  4. Produkcja gazów technicznych [PKD 20.11 .Z]
  5. Produkcja nawozów i związków azotowych [PKD 20.15.Z]
  6. Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne [PKD 38.21.Z]
  7. Produkcja pestycydów i pozostałych środków agrochemicznych [PKD 20.20.Z]
  8. Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 20.59.Z]
  9. Produkcja elementów elektronicznych [PKD 26.11 .Z]
  10. Produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych [PKD 20.16.Z]
  11. Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych [PKD 22.21 .Z]
  12. Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia [PKD 33.19.Z]
  13. Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia [PKD 33.20.Z]
  14. Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych [PKD 22.29.Z]
  15. Produkcja sprzętu instalacyjnego [PKD 27.33.Z]
  16. Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 32.99.Z]
  17. Produkcja mydlą i detergentów, środków myjących i czyszczących [PKD 20.41 .Z]
  18. Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych [PKD 20.42.Z]
  19. Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych [PKD 22.22.Z]
  20. Produkcja opakowań drewnianych [PKD 16.24.Z]
  21. Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury [PKD 17.21.Z]
  22. Produkcja pojemników metalowych [PKD 25.91.Z]
  23. Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych [PKD 33.11.Z]
  24. Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia [PKD 33.20.Z]
  25. Handel hurtowy z wyłączeniem handlu samochodowymi [PKD 46]
  26. Handel detaliczny z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi [PKD 47]
  27. Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie [PKD 46.1]
  28. Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych [PKD 52.24.C]
  29. Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych [PKD 52.10.A]
  30. Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów [PKD 52.10.B]
  31. Działalność związana z pakowaniem [PKD 82.92.Z]
  32. Badanie rynku i opinii publicznej [PKD 73.20.Z]
  33. Działalność agencji reklamowych [PKD 73.11 .Z]
  34. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji [PKD 73.12 A]
  35. Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych [PKD 73.12.B]
  36. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) [PKD 73.12.C]
  37. Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach [PKD73.12.D]
  38. Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów [PKD 82.30.Z]
  39. Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja [PKD 70.21.Z]
  40. Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania [PKD 70.22.Z]
  41. Działalność rachunkowo księgowa; doradztwo podatkowe [PKD 69.20.Z]
  42. Działalność holdingów finansowych [PKD 64.20.Z]
  43. Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych [PKD 70.10.Z]
  44. Działalność prawnicza [PKD 69.10.Z]
  45. Działalność trustów, funduszów i podobnych instytucji finansowych [PKD 64.30.Z]
  46. Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych [PKD 64.99.Z]
  47. Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych [PKD 66.12.Z]
  48. Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych [PKD 66.19.Z]
  49. Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi [PKD 68.20.Z]
  50. Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych [PKD 72.19.Z]
  51. Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców [PKD 38]
  52. Badania i analizy związane z jakością żywności [PKD 71.20.A]
  53. Pozostałe badania i analizy techniczne [PKD 71.20.B]
  54. Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych [PKD 35.30.Z]
  55. Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym [PKD 35.22.Z]
  56. Handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym [PKD 35.23.Z]
  57. Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych [PKD 59.20.Z]
  58. Pozostała    działalność    usługowa    w    zakresie    informacji,    gdzie    indziej niesklasyfikowana [PKD 63.99.Z]
  59. Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania [PKD 74.10.Z]
  60. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 74.90.Z]
  61. Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim [PKD 77.40.Z]
  62. Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe [PKD 82.91.Z]
  63. Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana [PKD 82.99.Z]
  64. Wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej [PKD 19.20.Z]
  65. Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych [PKD 20.14.Z]
  66. Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura [PKD 82.11.Z]

Poszczególne rodzaje działalności Spółka może uruchamiać stopniowo. Może też zawieszać prowadzenie rozpoczętych rodzajów działalności. O podjęciu lub zawieszeniu poszczególnych rodzajów działalności decyduje zarząd.

II) § 29

Obecne brzmienie:

§ 29

Zgromadzenia odbywają się w siedzibie Spółki.

Proponowane brzmienie:

§ 29

  1. Zgromadzenia odbywają się w siedzibie Spółki.
  2. Podmioty uprawnione do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu mogą wziąć w nim udział również przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, jeżeli możliwość takiego udziału zostanie przewidziana przez zwołującego Zgromadzenie w ogłoszeniu o jego zwołaniu.
  3. Szczegółowe warunki uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej określa Regulamin uchwalony przez Radę Nadzorczą.
  4. Podjęcie uchwały w przedmiocie upoważnienia Rady Nadzorczej do ustalenia tekstu jednolitego zmienionego Statutu.
  5. Zamknięcie obrad.

________________________________________________________________

POPRZEDNIE KOMUNIKATY:

(dla akcjonariuszy Z. Ch. „Organika” S.A.)

Zarząd Spółki pod firmą Zakłady Chemiczne ORGANIKA Spółka Akcyjna z siedzibą w Łodzi (dalej „Spółka”) w związku z art. 16 ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 roku o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r. poz. 1798) wzywa wszystkich akcjonariuszy Spółki do złożenia posiadanych dokumentów akcji w celu ich dematerializacji. Dokumenty akcji należy składać w biurze Spółki w Łodzi, przy ul. Wólczańskiej 241 w Dziale Personalno-Administracyjnym w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku)  w godzinach 12.00 – 16.00. Niniejsze wezwanie jest pierwszym wezwaniem.

 Oprócz dokumentów akcji prosimy o zabranie ze sobą następujących danych:

  • PESEL
  • rodzaj i numer dok. tożsamości
  • adres korespondencyjny
  • e-mail
  • numer rachunku bankowego, na który mają być dokonywane wypłaty dywidendy
  • informacja nt obciążenia akcji, uprawnień szczególnych lub ograniczenia co do rozporządzania nimi